صفحه اصلی
اطلاعیه شماره 1 - مصاحبه دکتری 1403 رشته مهندسی برق (کنترل و قدرت)
  • 509 بازدید

بسمه تعالی

اطلاعیه شماره 1 دانشکده مهندسی برق کنترل و قدرت

قابل توجه کلیه داوطلبان ورود به مصاحبه دوره دکتری سال 1403

با سلام و تبریک به داوطلبان محترمی که جهت برگزاری مصاحبه علمی دوره دکتری سال1403دانشگاه شهید بهشتی معرفی شده اند، برای انجام مصاحبه توجه آنها را به نکات زیر جلب می نماید:

  1. تاریخ مصاحبه داوطلبان رشته مهندسی برق روزهای بیست و یکم و بیست دوم خرداد سال جاری از ساعت 8 صبح طبق زمانبندی (متعاقباً) اعلام خواهد شد می باشد.
  2. داوطلبان باید مدارک مورد نیاز(به شرح زیر) و فرم شماره1 را بطور کامل تکمیل نموده و به همراه اصل و کپی مستندات در روز مصاحبه به کارشناس آموزش تحویل دهند. (اصل مدارک صرفا برای تطبیق کپی آنها مورد نیاز است. ضمنا مدارک ناقص به هیچ وجه پذیرفته نمی شوند)
  3. مکان مصاحبه :

    دفتر دانشکده مهندسی برق، ساختمان جابربن حیان، طبقه دوم مصاحبه می گردند.

عدم حضور داوطلب در مصاحبه در زمان مقرر به منزله انصراف تلقی می گردد.

  1. داوطلبان محترم موظف هستند در روز مصاحبه کپی کلیه مدارک ذیل الذکر را بر اساس ترتیب ذکر شده، شماره گذاری کرده و در یک پوشه (کلربوک مستقل) قرار داده و در مکان مصاحبه، مستقیما تحویل کارشناس مربوطه نماید.
  2. مدارک لازم جهت مصاحبه به شرح ذیل اعلام می گردد.

5-1 :  فرم تکمیل شده مشخصات ( فرم شماره 1) قرار داده شده در سایت دانشگاه

5-2:   اصل شناسنامه و یا کارت ملی

5-3:  حداقل دو معرفی نامه نوشته شده توسط اساتید مبنی بر صلاحیت داوطلب برای ادامه تحصیل در دوره دکتری، با مشخصات کامل و نحوه تماس با اساتید محترم توصیه کننده ( ترجیحاَ یکی از دو معرفی نامه توسط استاد راهنما نوشته شده باشد. )

5-4:  مدرک احراز توانایی در به کارگیری زبان خارجه (در صورت دارا بودن مدرک زبان خارجه ملی و بین المللی)

5-5: اصل پایان نامه کارشناسی ارشد(دفاع شده و یانسخه اولیه برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد)

5-6: مدارک تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به همراه ریز نمرات

تبصره: معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد بوده و حداکثر تا تاریخ 1403/6/13 فارغ التحصیل خواهند شد. لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را ارائه نمایند.

5-7:  مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص نماید. (ویژه برادران)

5-8: اصل مدرک مربوط به سهمیه ثبت نامی

5-9: اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده که با تایید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد،  برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند.

5-10: کلیه مدارک و مستندات فعالیتهای علمی، آموزشی و حرفه ای اعم از هر گونه اثر منتشر شده علمی، تالیف و ترجمه کتاب، مقالات پژوهشی یا ترویجی، تجارت کاری مرتبط با رشته، گواهی نامه های آموزشی دریافتی و....هر آنچه که داوطلب در فرم شماره 1 خوداظهاری نموده است

5-11:  واریز هزینه انجام مراحل مصاحبه برای هر رشته صرفا از طریق سامانه پرداخت الکترونیکی سیستم گلستان توسط داوطلب پرداخت شود .

مهم6-11- کارنامه قبولی در آزمون دکتری در دانشگاهها

توجه مهم: لازم است کلیه متقاضیان محترم گرایش قدرت  و کنترل حداکثر تا تاریخ 1403/03/19  به آدرس ایمیل sbu.bargh.power@gmail.com  (قدرت) و SBUControlDep@gmail.com (کنترل) فایل فرم تکمیل شده شماره 1  و کارنامه قبولی در آزمون دکتری در دانشگاهها ارسال نمایند.

لازم به ذکر است داوطلبین کنترل به گروه تلگرام جوین شوند: https://t.me/+lyAv_GzeRuQ5NDk0 .(جهت اطلاع رسانی)

داوطلبین قدرت به  آدرس ایتای https://eitaa.com/joinchat/1346765327C7f766ae34a جوین شوند.(جهت اطلاع رسانی)

   جهت اطلاع از آخرین اطلاعات و اخبار در رابطه با مصاحبه دكتری برق به سایت دانشکده مهندسی برق (کنترل و قدرت) مراجعه نمائید.

لازم به ذکر است زمان برگزاری مصاحبه برای متقاضیان رشته مهندسی برق با گرایشهای قدرت و کنترل روزهای دوشنبه و سه شنبه (21 و 22 خرداد سال جاری) می باشد.

 

آموزش دانشکده مهندسی برق کنترل و قدرت

افزودن نظرات