صفحه اصلی
اطلاعیه شماره 2 - مصاحبه دکتری (گرایش کنترل)
  • 315 بازدید

 به اطلاع کلیه داوطلبین دکترای کنترل دانشگاه شهید بهشتی ۱۴۰۳ که دعوت به مصاحبه شده‌اند می‌رساند، این داوطلبین مراحل زیر را می‌بایست طی نمایند.

1-  ثبت‌نام در سیستم گلستان و طی نمودن مراحلی که آموزش کل دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرده است.

2-  ارسال فرم شماره یک مخصوص داوطلبین دکترای کنترل (دقت کنید فرم شماره یک مربوط به گرایش دکترای کنترل متفاوت است و صرفا فرم مربوط به گروه کنترل را تکمیل کنید) به همراه مدارک و مستندات لازم جهت اثبات رزومه ای که در فرم شماره یک تکمیل نموده‌اید به آدرس SBUControlDep@gmail.com  حداکثر تا ۱۹ خردادماه.  یک نسخه پرینت شده فرم شماره یک و دیگر مدارک را نیز میبایست در هنگام مصاحبه همراه داشته باشید و در محل مصاحبه تحویل دهید.

3-  پیوستن به گروه تلگرامی زیر جهت هماهنگی‌های بعدی و تعیین دقیق زمان مصاحبه و دیگر هماهنگی‌های لازم. پیوستن به این گروه و مشاهده مداوم پیام‌های آن و پاسخ به سوال های احتمالی مطرح شده در آن الزامی است و مابقی اطلاعیه‌ها و هماهنگی‌های مربوط به پذیرش و مصاحبه دکترای کنترل از این طریق انجام می‌شود.  https://t.me/+lyAv_GzeRuQ5NDk0

4- حضور در جلسه مصاحبه نیم ساعت قبل از زمانبندی مصاحبه خود که متعاقبا در گروه تلگرامی اعلام می‌شود.

5- تکمیل فرم تعیین اولویت اساتید راهنما. این فرم در همان محل مصاحبه به شما داده می‌شود که میبایست همانجا تکمیل نموده و تحویل دهید. توضیحات بیشتر و زمینه‌های مورد علاقه اساتید کنترل در گروه تلگرامی اعلام می‌شود.

6-  تحویل (در محل مصاحبه) یک نسخه پرینت فرم شماره یک به همراه مستندات سوابق پژوهشی، آموزشی، تخصصی، زبان و هر نوع مستندی مربوط به رزومه اعلام شده در فرم شماره یک که می‌تواند در ارزیابی شما تاثیر مثبت داشته باشد بعلاوه یک نسخه مدارک تحصیلی، شناسنامه و کارت ملی

7- انجام مصاحبه شامل یک معرفی کاملا مختصر از سوابق پژوهشی،آموزشی و ... خود و پاسخ‌گویی به سوالات مطرح شده توسط اساتید. بدلیل تعداد بالای داوطلبین، زمان این مصاحبه مختصر خواهد بود و امکان ارائه پاورپوینت نیست.

8-  دعای خیر و آرزوی موفقیت

افزودن نظرات