فعالیت‌های مدیریت اجرایی 

وظایف حوزه اجرائی
  • مدیریت امور مالی و تامین اقلام مصرفی و غیرمصرفی دانشکده
  • تامین تجهیزات مورد نیاز واحدهای اداری، آزمایشگاه­ها و کارگاه­ها
  • مدیریت اموال دانشکده و ثبت اطلاعات
  • پیگیری و نظارت بر امور پرسنل
  • ایجاد بستر مناسب جهت فعال­سازی کارگاه­ها و آزمایشگاه­ها و ارائه خدمات فنی و مهندسی و آموزش­های تخصصی
  • مدیریت امور عمرانی و خدماتی دانشکده
  • ایجاد بستر ارتباطی مناسب بین دانشکده و سایر ارگان­های دانشگاه
  • پیگیری و نظارت بر حسن برگزاری جلسات، رویدادها و همایش­های برگزار شونده توسط دانشکده
کارهای صورت گرفته در حوزه اجرائی دانشکده مهندسی برق _کنترل و قدرت
  • استقرار حوزه ریاست، معاونت­ها و مدیریت ایجاد شده در دانشکده و تامین تجهیزات
  • تامین اقلام مصرفی و غیرمصرفی ضروری دانشکده
  • پیشبرد امور مرتبط با ساختمان جدید دانشکده و مذاکره جهت تامین اعتبارات مورد نیاز
  • بکارگیری و فعال­سازی فضاهای کم و یا بلا استفاده در دانشکده
  • پاکسازی کلیه کارگاه­ها و آزمایشگاه­های دانشکده و ایجاد بستر مناسب در این اماکن جهت استفاده­های آموزشی و یا ارتباط با صنعت
  • ایجاد کارگروه در راستای فعال­سازی کارگاه­ها و ارائه خدمات فنی و مهندسی و آموزش­های تخصصی
  • پی گیری در جهت تخصیص فضا و تامین امکانات برای آزمایشگاه پروژه دانشجویان کارشناسی
  • مذاکره با گروه­ها و پی­گیری در جهت تخصیص آزمایشگاه­های تحقیقاتی جهت انجام پروژه­های تحصیلات تکمیلی